Lean Six Sigma -koulutukset, kaikki tasot

Lean Six Sigma Black Belt -koulutus ja -sertifiointi

Lean Six Sigma Black Belt -koulutus, 13 päivää (ainoana Suomessa!) + projektituki + akkreditoitu sertifikaatti. Valitse lähi-, etä- tai hybridiopetus.

Lean Six Sigma Green Belt -koulutus ja -sertifiointi

Tehokas Lean Six Sigma Green Belt -koulutus + projektituki + akkreditoitu sertifikaatti. Paikat: Espoo, etä- ja hybridikoulutuksena.

Lean Six Sigma Green Belt to Black Belt -koulutus ja -sertifiointi

Oletko jo Green Belt ja haluat oppia lisää? Ilmoittaudu Lean Six Sigma Green to Black Belt -koulutukseen ja hanki Black Belt -sertifikaatti.

Lean Six Sigma Yellow Belt -koulutus

Lean Six Sigma Yellow Belt -koulutus: Opi päivässä Lean ja Six Sigma -perusteet. Avoin koulutus Espoossa

DFSS Yellow Belt -koulutus

Design for Six Sigma (DFSS) Yellow Belt –koulutus: opi perusteet, miten kehittää uusia prosesseja, tuotteita ja palveluja. Räätälöity asiakaskoulutus.

DFSS Black Belt -koulutus

Design for Six Sigma Black Belt (DFSS BB) koulutus projektien vetäjille ja asiantuntijoille, jotka kehittävät uusia prosesseja, tuotteita ja palveluja

Lean Six Sigma Master Black Belt -koulutus

Koulutus: Lean Six Sigma Master Black Belt (MBB). Opi jalkauttamaan Lean Six Sigma sekä kouluttamaan ja ohjaamaan jatkuvaan parantamiseen.