HJE Wenckbachweg 123, 1096 Amsterdam, Alankomaat

Viestisi on lähetetty. Pyrimme vastaamaan viestiisi 1-2 työpäivän sisällä.
Löydä sopiva palvelu

Autamme sinua valitsemaan sinulle sopivan koulutuksen, valmennuksen tai konsulttipalvelun

Varaa ilmainen sparraus

Varaa aika ilmaiseen sparraukseen – löydämme yhdessä parhaan palvelun juuri sinulle tai yrityksellesi.

Pyydä tarjous

Ota yhteyttä, jos haluat tarjouksen tai sinulla on kysyttävää. Autamme nopeasti.

Usein kysyttyä

Saako koulutuksesta sertifikaatin?

Saat koulutuksiemme pääteeksi osallistumistodistuksen. Jos osallistut Green Belt tai Black Belt-koulutukseen, on sinulla koulutuksen jälkeen mahdollisuus sertifioitua hyväksyttämällä projektityösi. Vaatimukset läpäistyäsi saat arvostetun, the Council for Lean Six Sigma Certification -akkreditoidun, Lean Six Sigma Green/BlackBelt -sertifikaatin. Sertifiointi ja henkilökohtainen sertifiointivalmennus sisältyvät koulutuksen hintaan.

Miten voin olla varma, että valitsemani koulutus soveltuu minlle?

Koulutuskuvauksissa on kerrottu, kenelle koulutus soveltuu. Jos valintasi kuitenkin mietityttää, ota meihin yhteyttä. Voimme yhdessä varmistaa sinulle parhaan koulutusvalinnan.

Missä lähikoulutuspäivät pidetään?

Koulutuspaikkamme ovat hyvien kulkuyhteyksien äärellä, tulet sitten julkisilla, autolla tai lentäen. Espoon koulutuspaikassa lähikoulutuksen hintaan sisältyy autoparkki koulutuspaikan yhteydessä. Lisätietoja koulutuspaikoista ja majoituksesta linkissä: Avoin koulutus, koulutuspaikat.

Miten koulutus toteutetaan, onko se lähikoulutusta vai verkko-opiskelua?

Järjestämme koulutuksia kontaktiopetuksena lähi-, etä- ja hybridikoulutuksena. Hybridimuodossa osa opetuspäivistä on etänä ja osa lähimuodossa. Tiimidynamiikan kannalta suosittelemme olemaan lähipäivinä paikalla läsnä, mutta voit esteen sattuessa osallistua myös etäyhteydellä.

Koulutuskuvauksissa on erikseen mainittu, missä muodossa koulutus toteutuu. Osassa koulutuksissa voit valita sinulle sopivimman koulutusmuodon.

Mitkä ovat kouluttajien pätevyydet ja kokemus alalta?

Kouluttajamme ovat aina sertifioituja Master Black Belttejä, joilla on vuosien käytännön kokemus Lean Six Sigmasta erilaisissa organisaatiossa, pitkä kokemus kouluttamisesta ja hyvät asiakaspalautteet (yli 4,6/5).

Onko koulutukseen mahdollista osallistua etänä, jos en pääse paikan päälle?

Jos valitsemasi koulutus järjestetään lähimuodossa, suosittelemme olemaan paikalla läsnä, jotta saat maksimihyödyn ryhmän vuorovaikutuksesta. Voit esteen sattuessa osallistua kuitenkin myös etäyhteydellä. Tästä kannattaa sopia etukäteen kouluttajan kanssa.

Millaisia käytännön järjestelyjä minun tulisi tietää ennen koulutusta?

Lähetämme n. 2 viikkoa ennen koulutuksen alkua sinulle sähköpostitse kattavan paketin, miten valmistautua. Paketti sisältää digitaalisen koulutusmateriaalin ja linkit tarvittaviin simulaatioihin yms. Valmistelu vie koulutuksesta riippuen 0,5-1,5 tuntia. Jos osallistut etäkoulutukseen, joka kestää useamman päivän, suosittelemme, että sinulla on käytössä vähintään kaksi näyttöä (tai iso näyttö eri ruuduilla). Tämä helpottaa oppimista huomattavasti.

Millaisia tukipalveluja tai jatkotukea on saatavilla koulutuksen
jälkeen?

Kaikissa koulutuksissa sinulle jää digitaalinen koulutusmateriaali käyttöösi. Green ja Black Belt -koulutuksiin sisältyy myös 4 tuntia henkilökohtaista projektivalmennusta. Voimme halutessasi myös järjestää valmennusta erikseen tuntiveloituksella.