Räätälöity etäkoulutus: Black Belt

Asiakaskokemus: Räätälöity Black Belt -koulutus Installe

Järjestimme Insta Oy:n konsulteille yrityksen sisäisen Lean Six Sigma Black Belt -koulutuksen etänä. Kysyimme Juha Latvalalta, Insta Chief Digital Officer, miten he koulutuksen kokivat.

Juha Latvala Insta v2

Miksi valitsitte Lean Six Sigma Black Belt -koulutuksen?

"Ennen kuin voidaan parantaa asiakkaiden arvontuotantoa digitalisaation avulla tulee olla varmuus siitä, että parannetaan oikeata ja tarkoituksenmukaisesti luotua prosessia. Tähän tarpeeseen Lean Six Sigma -lähestymistapa valittiin Installa parhaimmaksi viitekehykseksi."

Mitkä ovat kokemuksenne BB-koulutuksesta?

"Hyvin fokusoitu ja käytännönläheisiä työkaluja tarjoava koulutus."

Mitkä ovat kokemuksesi koulutuksen ohessa järjestetystä projektivalmennuksesta?

"Mahdollistaa hienosti teollisen ympäristön oikeiden haasteiden parissa opittujen viitekehysten soveltamisen."

Suosittelisitko tätä koulutusta muille ja miksi?

"Suosittelen tätä koulutusta kaikille datapohjaisesta johtamisesta kiinnostuneille ja erityisesti datalla johtamisen asiantuntijoiksi tähtääville osaajille."